2016. december 31., szombat

Elektromos Roller - Voiter Raptor - Felnőtt - Jelenlegi ára: 70 000 Ft

Felnőtt, minőségi (jó anyagokból, nincs rajta szinte semmi műanyag), magyar gyártmányú elektromos roller eladó.
Model: Raptor
Gyártó: Voiter
Tömeg: 16kg (akksival)
Motor: 500W
Akku: Zselés ZENITH 8. 5h
Max terhelhetőség: 90kg
Max sebesség: ~25km/h
Hibája: a hátsó belső gumi lyukas, kis karcolódások, ami 2 hónap használat alatt rá került
Gumik: külső és autószelepes belső
Tartozék: töltő
Fék: hátsó keréken dobfék
Áttét: nem láncos hanem bordás ékszíjjas! Nem kell olajozni, hosszabb az élettartama és könnyebb is.  
Összecsukható, akkumulátort a gyártónál ki lehet cseréltetni Li ionosra (lásd link lejjebb).
Részletes leírás a termék weblapján:  http: //www. voiterscooter. com/shop. php? id=16&csoport_id=1&valasztas=konkret
2014 nyár elején vettem. Mindössze 2 hónapig használtam munkába járásra (, mert nyár végén vettem egy autót. ) Azóta fűtött száraz szobában tároltam. Az akksija szerintem jó állapotban van, mert végig feltöltve tároltam, ahogyan az elő van írva. Most rendesen kipróbálni nem tudom a lyukas hátsó gumi miatt, de feltöltöttem maximumra ismét az akksit és mentem vele pár utcát le föl úgy hogy nem áltam a rollerre, az saját motorral ment. Minden rendben volt. Praktikus tulajdonsága, hogy kombinálni lehet BKV-val mert kicsi és nem túl nehéz, buszon és villamoson elfér.

Jelenlegi ára: 70 000 Ft
Az aukció vége: 2017-01-10 20:03 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése