2018. március 28., szerda

Sabine Dardenne: Tizenkét éves voltam... - Jelenlegi ára: 1 700 Ft


Eladó a "Tizenkét éves voltam, felültem a biciklimre, elindultam az iskolába, és... " című dokumentumregény, keménytáblás védőborítós.
A könyv csak a polcon állt, még elolvasva sem volt, így állapota lényegében újnak mondható.
Kérdésre szívesen válaszolok!
Ajánlottan postázom, vagy személyes átvételre előzetes egyeztetés után Kaposváron van lehetőség.
A postaköltséget én vállalom!!
Tizenkét éves voltam, felültem a biciklimre, elindultam az iskolába, és... (Könyv) ismertetője
1996. május 28. A tizenkét éves Sabine Dardenne elindul az iskolába, s elrabolja a szörnyeteg Marc Dutroux, aki ekkor már négy gyermeket megölt. Borzalmas élmények várnak rá. De nyolcvan rémséges nap után mégis megmenekül a haláltól, méghozzá különleges körülmények között.  
Sabine Dardenne nyolc év makacs hallgatás után tudta csak elmondani, hogy mit kellett elszenvednie...
Ez a kivételes tanúvallomás végre hallhatóvá teszi az áldozatok hangját, és segít abban, hogy megszűnjön a rettenet, amit az ilyen szörnyetegek bénító ereje teremt.  
A(z) Tizenkét éves voltam, felültem a biciklimre, elindultam az iskolába, és... (Könyv) szerzője Sabine Dardenne.


Jelenlegi ára: 1 700 Ft
Az aukció vége: 2018-04-18 00:23 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése