2020. április 29., szerda

Commodore 64 óriás csomag (C64G, 2 floppy, datasette, stb.) - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Eladó a képeken látható nagy Commodore 64 számítógép csomag, egyben.
A csomag tartalma:
Commodore C64G számítógép
Commodore Model 1541-II floppy meghajtó
Commodore Model 1541 floppy meghajtó
PM 4403 datasette kazetta meghajtó
Commodore MPS 803 dot matrix nyomtató
Commodore C64/1764 tápegység
Commodore STP 140 tápegység
2db joystick (Competition Pro, Prof Competition)
Super Games ROM cartradge
~10db floppy, ebből az egyiken vannak segédprogik (pl a nyomtató ezzel lett tesztelve), a többin jobbára játékok vannak emlékeim szerint)
1db nem eredeti játékkazetta
Sicom IEEE448 illesztő
1db IEC120 hálózati kábel (a 1541 meghajtóhoz)
3db soros kábel (kettő ~1m hosszú, a harmadik ~30cm)
1db component AV kábel
1db RF kábel
A gép tesztelt, működik. A számítógép (C64G) panel táp részében az elkókat, egyenirányítót cseréltem. A tápegysége egy jobb fajta, eredetileg egy RAM kiegészítő modullal adták (net szerint kevésbé hajlamos úgy meghalni, hogy tönkreteszi a C64-et). Ebben egy-két forraszkötés eltört/kiszáradt, így a jelentős részét újraömlesztettem friss forrasz hozzáadásával. A számítógép alaplap jó állapotban van, a cartridge foglalat mögött volt némi zöld korrózió, ezt amennyire tudtam lepucoltam (képen látszik a cserélt kondikkal és egyenirányítóval együtt).
Mindkét floppy meghajtó olvasásra tesztelve, írni nem írtam velük. A floppy-kat évekkel ezelőtt mind beolvasta emlékeim szerint. Most csak kettőt töltöttem be, egyiktől PAC MAN játék gond nélkül fut, viszont volt rajta H. E. R. O játék, azt nem akarta megnyitni. Az egyik lemezen vannak segédprogramok, a nyomtató ezzel lett tesztelve.
A nyomtató nyomtat, viszont az egyik pin be van ragadva, így csak 6 pontot nyomtat a 7-ből (a kinyomtatott teszt lapon látszik). Nem férek a fejhez könnyen hozzá, így tisztításával nem próbálkoztam. A nyomtatón van leporelló adagoló adapter.
A joystickok működnek, a PAC MAN-t lehetett velük jól játszani.
A datasette is beolvassa a hozzá járó írott kazettát, a fejpozícióján állítottam (előtte nem olvasta). A kazin van Indiana Jones and the Last Crusade játék, ezt töltöttem be, a másik oldalt nem néztem.
A gép minimum 2-3 órát futott stabilan egyhuzamban a teszt során, gond nélkül (összességében többet is kisebb-nagyobb megszakításokkal).
Az RF kimenetet használtam egy ideig a tesztekhez, de valószínű kontakthibás lett, a tesztek végén nem sikerült azon keresztül képet kicsikarnom. Emiatt csináltam hozzá egy composite AV kábelt, arról tökéletesen üzemel.
A Super Games cartridge szintén működik, a három játék elindul, a sakkon tudok mozogni, a többit nem teszteltem.
A 3db soros kábel is tökéletesen működik, mind házi készítésű. A két floppy meghajtót és a nyomtatót egyszerre kötöttem be velük, gond nélkül mentek a fent leírt tesztek.
Az IEEE-488 interface cartridge nincs tesztelve. Ezt egy régi vidikon csöves kamera VHS magnójával együtt vettem, a kamera megtalálható a hirdetéseim közt.
Ennyi teszt készült, többet nem áll szándékomban csinálni. Bármi kérdés van, licitálás előtt tegyétek fel, igyekszem mielőbb megválaszolni.
Nem zsákbamacska, a fent leírtakból látható, mit vásárolsz. Nyilván a cuccok korából adódóan garancia semmire nincs!
LICIT TÖRLÉS NINCS! Gondold át, hogy tényleg szeretnéd-e és csak akkor licitálj, ha el is viszed.
Csak a fenti listában szereplő tételek képezik az aukció tárgyát, a TV és egyéb, a képeken előforduló tárgy nem!
Preferálnám a személyes átvételt a mennyiség miatt, erre Székesfehérváron van lehetőség. Csomagküldés megoldható, csak MPL háztól-házig megoldással, előre fizetve, a vevő felelősségére.

Jelenlegi ára: 30 000 Ft
Az aukció vége: 2020-04-29 23:04 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése